Politika privatnosti

Stupa na snagu od: 1. siječnja 2020.

Nama u Helpdesk Internationalu, čuvanje podataka korisnika je od iznimne važnosti i pokušavamo biti što je više moguće usklađeni sa GDPRom. Ova se politika privatnosti odnosi na usluge koje nudi tvrtka Helpdesk International d.o.o., u daljnjem tekstu “mi”.

Mi obrađujemo osobne podatke kao voditelj obrade podataka, kao što je definirano u samoj Uredbi. Pravna osnovna po kojoj prikupljamo podatke su određene prema zakonu u obveznim odnosima i legitimnim interesima, kao što je i opisano u ovoj politici privatnosti.

Ova politika privatnosti objašnjava koje informacije prikupljamo kada posjećujete www.helpdesk-international.hr, kako koristimo prikupljene informacije te kako sami možete zatražiti informacije o podacima koje smo prikupili o vama, pa time i pravo na ispravak ili brisanje vaših podataka. Ova politika privatnosti se ne odnosi na ostale tvrtke koje nisu u našem vlasništvu ili na pojedince koji nisu naši zaposlenici.

Promjene u GDPRu neće direktno utjecati na vaše korištenje ove web stranice, stoga ju možete koristiti kao i do sada.

Vaše osobne podatke nećemo koristiti niti dijeliti sa ostalima, osim na način koji je opisan u ovoj politici privatnosti.

01. Koje osobne podatke o vama prikupljamo?

O vama prikupljamo osobne podatke onda kada nam ih dostavite izravno ili kada se osobni podaci o vama automatski prikupljaju samim korištenjem naše usluge. Korištenjem naših usluga prikupljamo sljedeće osobne podatke:

  • Kontakt podaci – podaci koje prikupljamo kako bismo vas identificirali ili kontaktirali kao što su vaše ime i adresa e-pošte.

  • Povijest podataka – podaci automatski zabilježeni od strane usluge o tome kako osoba koristi našu uslugu, poput IP adrese, vrste uređaja i vrste preglednika, operativnog sustava, stranica ili značajki naše web stranice ili usluge koju je korisnik pregledavao, vremena provedenog na tim stranicama ili značajkama, učestalost korištenja usluge od strane korisnika, pojmove za pretraživanje koje upotrebljava korisnik, veze na koje je korisnik kliknuo ili koristio te ostale statistike.

02. Kako prikupljamo vaše osobne podatke?

Prikupljamo osobne podatke kada:

  • pregledavate našu web stranicu;
  • komunicirate s nama;
  • koristite naše usluge;

Neke od metoda i alata koje koristimo za prikupljanje osobnih podataka su:

Jedinstveni identifikatori – koristimo jedinstvene identifikatore kao što su kolačići, e-pošta ili vaš pseudonimizirani korisnički ID za praćenje ponašanja pojedinačnih upotreba na našoj usluzi, poput duljine vremena provedenog na određenoj stranici i stranica pregledanih tijekom određenog razdoblja prijave. Jedinstveni identifikatori pojedinačno prikupljaju podatke o korisnikovom korištenju naše usluge.

Kolačići, “Web Beacon” i drugi alati za praćenje – mi i naši davatelji usluga treće strane prikupljamo podatke o vama, vašem uređaju i vašoj upotrebi usluge putem kolačića. Alati za praćenje prikupljaju podatke kao što su vrsta operativnog sustava računala ili uređaja, IP adresa, vrsta preglednika, jezik preglednika, ID mobilnog uređaja, vrsta hardvera uređaja, posjećene ili korištene web stranice ili aplikacije prije ili nakon pristupa našoj usluzi, dijelovi usluge kojima se pristupa , duljinu vremena provedenog na stranici ili upotrebi neke značajke i vrijeme pristupa web stranici ili značajke. Ovi alati za praćenje pomažu nam da saznamo više o našim korisnicima i analiziramo kako korisnici koriste uslugu, poput toga koliko često korisnici posjećuju našu uslugu, koje značajke koriste, koje stranice posjećuju, koje e-poruke otvaraju i koje druge web lokacije ili aplikacije koriste prije i nakon posjeta usluzi.

  • Kolačići – Kao i mnoge web stranice i operatori mobilnih aplikacija, prikupljamo određene podatke pomoću “kolačića“, to su male tekstualne datoteke koje vaš preglednik sprema kad pristupite našoj usluzi. Kolačići mogu biti “sesijski kolačići” ili “trajni kolačići“. Sesijski kolačići su privremeni kolačići koji se pohranjuju na vašem uređaju dok posjećujete našu web stranicu ili koristite našu uslugu, dok se trajni kolačići spremaju na vaš uređaj određeno vrijeme nakon što napustite našu web stranicu ili uslugu. Koristimo trajne kolačiće za pohranjivanje vaših postavki kako bi one bile dostupne za sljedeću posjetu i za točniji prikaz koliko često posjećujete naš servis i kako vaša upotreba usluge varira s vremenom. Također koristimo trajne kolačiće za mjerenje učinkovitosti oglašavanja. Kroz ove kolačiće možemo prikupljati podatke o vašoj mrežnoj aktivnosti nakon što napustite našu uslugu.

  • Web Beacons – “Web Beaconi” pomažu nam u boljem upravljanju sadržajem na našoj usluzi tako što nas informiraju o tome koji je sadržaj učinkovit. Web Beaconi ugrađeni su u određenu e-poštu ili drugu komunikaciju koju primite od nas ili naših partnera ili su na neki drugi način povezani s njima. Web Beaconi pomažu nam da pratimo vaše odgovore i interese i isporučujemo vam relevantne sadržaje i usluge. Na primjer, mogu nas obavijestiti kada poduzmete mjere na temelju e-poruka koje šaljemo.

03. Kako koristimo vaše osobne podatke?

Osobne podatke koristimo za sljedeće:

  • pružanje, upravljanje i poboljšavanje naših usluga;
  • bolje razumijevanje vaših potreba i interesa;
  • ispunjavanje vaših zahtjeva;
  • personaliziranje vašeg iskustva korištenjem usluga;
  • pružanje informacija i ponuda o našim uslugama i usluga naših poslovnih partnera;
  • zaštititu, istraživanje i sprječavanje lažnih, štetnih, neovlaštenih ili ilegalnih aktivnosti;
  • usklađivanje sa zakonskim obvezama.

04. Po kojoj zakonskoj osnovi obrađujete osobne podatke?

Vaše ćemo osobne podatke koristiti samo ako za to imamo zakonitu osnovu. Zakonske osnove za obradu uključuju pristanak, ugovornu potrebu i naše „legitimne interese“ ili legitimni interes drugih, kako je opisano u daljnjem tekstu.

Pristanak – u nekim slučajevima možemo obrađivati osobne podatke na temelju pristanka koji nam izričito dajete u vrijeme kada prikupljamo takve podatke. Kada osobne podatke obrađujemo na temelju vašeg pristanka, to će vam biti izričito naznačeno u trenutku i vremenu prikupljanja.

Ugovorna potreba – obrađujemo sljedeće kategorije osobnih podataka jer određene podatke trebamo obraditi kako bismo vam pružili naše usluge. Kada obrađujemo podatke zbog ugovorne potrebe, neuspjeh u pružanju takvih osobnih podataka rezultirat će vašom nemogućnošću korištenja nekih ili svih dijelova usluge koji zahtijevaju takve podatke:

  • kontakt podaci;
  • podaci o bankovnom računu;
  • transakcijski podaci.

Legitimni interes – obrađujemo sljedeće kategorije osobnih podataka kada vjerujemo da podupire legitimni interes nas ili trećih strana:

  • kontakt podaci;
  • podaci o bankovnom računu;
  • transakcijski podaci;
  • informacije o partnerima;
  • zapisi podataka.


Primjeri ovih legitimnih interesa uključuju: rad i poboljšanje poslovanja, proizvoda i usluga; marketing naših proizvoda i usluga; pružanje korisničke podrške; zaštita od prijevare ili sigurnosnih prijetnji; poštivanje zakonskih obveza; dovršavanje korporativnih transakcija.

Ostala osnova obrade – povremeno će nam možda trebati obrada osobnih podataka da bi ispunili zakonsku obvezu, ako je potrebno zaštititi interese vas ili drugih subjekata podataka ili ako je to potrebno za zadatak koji se obavlja u javni interes.

05. Tko obrađuje osobne podatke i kome ih prosljeđujemo?

Sve prikupljene osobne podatke obrađujemo kao administrator. U ovom slučaju vaše podatke dajemo na uvid našim partnerima kako bi osigurali plaćanje usluga i ostale detalje vaših narudžbi. Informacije također prosljeđujemo našem osoblju koje ih obrađuje prema našim uputama. Uz vaš pristanak, možemo također prosljeđivati informacije u svrhu oglašavanja i društvenih mreža na druge web stranice.

Prosljeđivanje osobnih podataka prema zakonskoj osnovi

Možemo proslijediti vaše osobne podatke ili druge podatke ako je to u skladu zakonom ili u najboljoj namjeri da je takvo djelovanje potrebno u skladu s važećim zakonima ili na drugi način surađivati s policijskim tijelima ili drugim državnim agencijama. Također zadržavamo pravo objavljivanje osobnih podataka ili drugih podataka za koje vjerujemo da su u dobroj namjeri prikladni ili potrebni za:

  • poduzimanja mjera zaštite;
  • zaštitu sebe ili drugih od lažnih, zlouporabnih ili nezakonitih aktivnosti;
  • istragu i obranu od bilo kakvih tvrdnji ili navoda treće strane;
  • zaštitu sigurnosti ili cjelovitosti usluga i svih objekata ili opreme koji se koriste za izvršavanje naših usluga;
  • zaštitu naše imovine, vlasništva ili drugih zakonskih prava, te za sigurnost drugih.

Prosljeđivanje trećim stranama

Osobne podatke dijelimo s dobavljačima, pružateljima usluga treće strane i agentima koji rade u naše ime i pružaju nam usluge povezane s našim uslugama. Te stranke uključuju:

  • Treće strane koje djeluju za nas ili pružaju usluge za nas, kao što su obrada računa i plaćanja kreditnim karticama, održavanje, prodaja, marketing, administracija, podrška, hosting i usluge upravljanja bazama podataka.

  • Vanjski profesionalni savjetnici (poput pravnika i računovođa) za potrebe povezane s radom našeg poslovanja poput revizije, poštivanja propisa i korporativnog upravljanja

06. Koliko dugo čuvamo vaše osobne podatke?

Prema hrvatskom poreznom zakonu dužni smo čuvati vaše ime, kontakt podatke i podatke o naplati najmanje 11 godina (nakon čega će biti uništeni). Ostali podaci bit će izbrisani onda kada više ne postoji zakonita osnova za njihovu obradu.

07. Vaša prava na pristup, izmjenu i zaborav podataka

Imate pravo saznati koje osobne podatke imamo o vama, zatražiti kopiju nekih ili svih vaših osobnih podataka, te zatražiti brisanje vaših podataka – posjetite naš centar privatnosti ili nam pošaljite poruku e-pošte na [email protected].

Također želimo osigurati da su vaši osobni podaci točni i ažurni, pa nam pošaljite poruku e-pošte ako ih želite izmijeniti ili izbrisati.

Bez naknade

Nećete morati plaćati naknadu za pristup svojim osobnim podacima (ili ostvarivanje bilo kojeg drugog prava). Međutim, možemo naplatiti razumnu naknadu ako je vaš zahtjev očito neutemeljen, ponavljajuć ili pretjeran. Alternativno, u tim okolnostima možemo odbiti vaš zahtjev.

Mogući podaci potrebni za izvršenje zahtjeva

Možda ćemo trebati zatražiti od vas određene podatke kako biste nam pomogli u potvrdi vašeg identiteta i osiguranju vašeg prava na pristup osobnim podacima (ili ostvarivanje bilo kojeg drugog prava). Ovo je sigurnosna mjera kojom se osigurava da se osobni podaci ne otkriju nijednoj osobi koja nema pravo na njihov prijem. Također vas možemo kontaktirati kako bismo vas zatražili za dodatne informacije u vezi sa vašim zahtjevom kako bismo ubrzali naš odgovor.

Rok za odgovor

Na sve zakonite zahtjeve pokušavamo odgovoriti u roku od 30 dana. Povremeno nam može trebati i dulje od predviđenog roka ako je vaš zahtjev posebno složen ili ste postavili brojne zahtjeve. U tom slučaju ćemo vas obavještavati o procesu.

08. Kako čuvamo i štitimo vaše podatke?

Koristimo komercijalno razumne sigurnosne mjere da bismo vaše podatke zaštitili od gubitka, zlouporabe i neovlaštene promjene. Bez obzira na takve mjere, imajte na umu da nijedna mjera sigurnosti nije savršena ili neprobojna i ne možemo jamčiti sigurnost bilo kakvih podataka koji se prenose na ili od naših usluga. Također nismo odgovorni za postupke bilo koje treće strane koja može primiti takve informacije.

Helpdesk International d.o.o. nalazi se u Hrvatskoj i obrađuje vaše podatke u Hrvatskoj, ali pohranjuje sve podatke u Njemačkoj. Korištenjem usluge prema ovim pravilima privatnosti i našim uvjetima pružanja usluge, pristajete na prijenos vaših podataka u Hrvatsku i Njemačku.

09. Posjećivanje drugih stranica

Naša web stranica može sadržavati poveznice na druge web stranice. Ova se pravila privatnosti odnose samo na ovu web stranicu, tako da kada posjećujete druge web stranice, trebali biste pročitati njihove politike privatnosti.

10. Izmjene ove politike privatnosti

Povremeno posjetite ovu stranicu kako biste bili svjesni bilo kakvih promjena u ovoj politici privatnosti koje možemo povremeno ažurirati. Ako izmijenimo ovu politiku privatnosti, učinit ćemo je dostupnom putem usluge i naznačiti datum zadnje revizije i bit će u skladu s primjenjivim zakonom. Nastavak korištenja naših usluga nakon što je izmjena pravila privatnosti stupila na snagu ukazuje da ste pročitali, razumjeli i prihvatili zadnju izmjenu pravila privatnosti.

11. Kontakt informacije

Ako imate bilo kakvih nedoumica vezano za obradu vaših osobnih podataka, molimo provjerite naš centar privatnosti gdje možete upravljati svojim osobnim podacima koje prikupljamo o vama ili nam se slobodno obratite na adresu [email protected]

Izbornik